نماینده‌ مردم تفرش و آشتیان: رئیس قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی همه‌جانبه مبارزه کند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

یک نماینده‌ی مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم خطاب به رییس جمهور گفت : درد معیشت مردم درمان می‌خواهد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، عباس صلاحی، نماینده مردم تفرش و آشتیان در نطق میان دستور امروز خود با اشاره به افتخارآفرینان حوزه‌ی انتخابیه‌اش از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس تشکر کرد و گفت: تریبون مجلس مقدس است؛ من از نمایندگان می‌پرسم تا چقدر در راستای ایفای وظایف خود کار کرده‌اند؟

 

وی با اشاره به عدم حضور محمود احمدی‌نژاد برای ارائه گزارش بودجه سال 91 و تقدیم بودجه سال آینده به مجلس گفت: صحبت‌ها از جایگزینی بودجه نفتی با درآمد صادرات غیر نفتی است؛ من از آقای احمدی‌نژاد می‌پرسم مگر چه حمایتی از تولید صورت گرفته است که حالا انتظار می‌رود درآمد ناشی از صادرات غیر نفتی بتواند بودجه را تامین کند؟ چنین تصمیماتی موجب افزایش فشار به مردم است.

 

صلاحی اظهار کرد:‌ مجلس نشان داده است که آمادگی تعامل با دولت را دارد؛ در همین زمینه دولت هم باید در استفاده از نخبگان، اهتمام بیشتری داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار داده است خطاب به احمدی‌نژاد گفت: درد معیشت مردم درمان می‌خواهد، نوسانهای بازار ارز، کاهش ارزش پول ملی و کاهش قدرت خرید مردم منجر به فشارهای روزافزون به مردم شده است و می‌طلبد که در نظارت و کنترل قیمت‌ها اهتمام بیشتری صورت گیرد. رهنمودهای رهبری، سند چشم‌انداز و برنامه‌های توسعه اسنادی هستند که می‌توان برای پیشبرد کشور به آنها اتکا کرد.

 

وی در ادامه نطق خود از آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه خواست تا مبارزه همه جانبه به مفسدان اقتصادی انجام دهد و در مورد مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: توسعه فرهنگی دانشگاه‌ها، موافقت با ایجاد رشته‌های پیام نور و رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد، افزایش اعتبار پروژه‌های عمرانی، تکمیل مجتمع آبرسانی، تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، تامین اعتبار جاده‌های منطقه، آسفالت راه‌های روستایی، احداث منطقه صنعتی و ارتقاء مناطق صنعتی موجود، موافقت اصولی با ایجاد کارخانه‌ها، احداث جایگاه سی‌ان‌جی، تجهیز بیمارستان‌ها، تشکیل شبکه بهداشت، افزایش تعداد پزشکان روستایی و در اولویت قرار دادن طرحهای مشمول زمان از مهمترین خواسته‌های مردم حوزه‌ی انتخابیه‌ است.

 

صلاحی با بیان اینکه لازم است اعتبارات استانی از محل درآمدهای استانی فراهم شود گفت:‌ تشکیل سازمان گردشگری و حمایت از کشاورزان و کشت‌های جایگزین از ملزومات حوزه‌ی انتخابیه است.

 

وی در پایان با اشاره به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از مردم خواست تا در انتخابات آینده حضور پرشور داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:36 | نویسنده : میثم اله وردی |